כיצד ניתן לבצע סגירת מרפסת שמש בעזרת פרגולה חשמלית?

 אם יש לכם מרפסת לא מקורה ואתם מעוניינים לסגור אותה ולקרות אותה הדרך היעילה, הזולה, הפרקטית והטובה ביותר היא בעזרת פרגולה חשמלית. סגירת מרפסת שמש לא מקורה היא פתרון מתבקש כאשר אתם מעוניינים להשמיש את המרפסת שלכם לבילויי בכל שעות היום ובכל עונות השנה.

למי זה מתאים?

בעלי דירות גג או מרפסות לא מקורות

אם יש לכם מרפסת שמש לא מקורה או דירת פנטאוז ואתם מעוניינים לבצע סגירת מרפסת שמש על מנת שתוכלו להינות מהמרפסת שלכם יותר פרגולה חשמלית מתאימה לכם.

 

מהם הדגמים הקיימים בשוק?

בארץ קיימים שני דגמים מובילים, פרגולה חשמלית בד מתאסף, פרגולה חשמלית רפרפות בהמשך אני אסביר על היתרונות של כל אחד מהמוצרים השונים האלה.

פרגולה חשמלית בד מתאסף

פרגולה חשמלית אטומה למים עם בד מתאסף היא פתרון הצללה מוביל בעולם עבור שטחים פרטיים וציבוריים. ומתאימה עבור סגירת מרפסת שמש גג הפרגולה עשויי בד PVC תלת שכבתי עם שכבת בידוד פנימית, נפתח ונסגר באמצעות מנוע חשמלי הנשלט על ידי שלט רחוק. כל הדגמים הקיימים אטומים לגשם, שמש ועמידים לרוחות. כל חלקי הפרגולה עשויים מחומרים עמידים וידידותיים לסביבה, מעכבי בעירה ודוחי לחות ועובש. פרגולה זאת היא פתרון קרויי דינמי, אמין וחדשני ללא פשרות.

פרגולה חשמלית רפרפות

 SKYLOUNGE BIOCLIMATIC "פרגולהחשמליתאטומהלמים" מרשימה בעלת עיצוב מלוטש המשלבת טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת שליטה מלאה על גג הפרגולה. גג אשר מורכב מרפרפות אלומיניום המאפשרת אטימות חלקית או מלאה בעת הסגירה, ואיסוף לכלוך בעת הסיבוב. בעזרת שינוי הזווית של הרפרפות ניתן לווסט את כמות האוויר והאור שניכנס לפרגולה. בנוסף הפרגולה כוללת תאורת לד מרשימה המוגנת מים המשדרגת את השהייה בפרגולה בשעות הלילה. פרגולה מתאימה עבור סגירת מרפסת שמש פרגולה זאת יקרה בצורה משמעותית מפרגולה בד מתאסף

כמה עולה פרגולה חשמלית למרפסת?

פרגולה חשמלית למרפסת היא מוצר פרימיום וגם המחיר שלה הוא בהתאם אבל מכיוון שחברת צל וילון היא היבואן של פרוגלה חשמלית בד מתאסף ורפרפות אתם תוכלו למצוא את המוצרים האלה אצלנו במחיר אטרקטיבי יותר מבכל מקום אחר.

המחירים משתנים מדגם לדגם ובהתאם לגודל הפרגולה, ככל שהפרגולה גדולה יותר המחיר יורד.

את המחיר אנחנו מחשבים לפי מטר מרובע לפי טבלת המחיר ההדרגתית לפרגולות חשמליות בד מתאסף >לחץכאןלטבלתהמחירים<

המחירים נעים בין 700 ש"ח ל- 1,800 ש"ח למטר מרובע עבור.

חברת צל וילון העוסקת ביבוא, שיווק והתקנה של פרגולות חשמליות ביצעה עד היום מאות התקנות מוצלחות של פרגולות חשמליות ונחשבת למומחית בכל הנוגע להתאמה של פרגולה חשמלית למרפסת שמש או לגינה.

בעזרת הניסיון הרב וצוות מתקינים איכותי אנו נוכל להעניק לכם מוצר פרימיום המותאם בידיוק עבור סגירת מרפסת שמש המצוייה בדירתכם.

Comments

Popular posts from this blog

פרגולה חשמלית כל מה שרצית לדעת

זכוכיות הזזה למרפסת הפתרון המושלם עבור סגירת מרפסת בשנת 2020!