זכוכיות הזזה למרפסת הפתרון המושלם עבור סגירת מרפסת בשנת 2020!

 

אם אתם מחפשים דרך צויינת לסגירת מרפסת שמש עם נוף אך עדיין מעוניינים לשמור על מראה נקי ולהנות מהנוף, יש לנו פתרון מדהים עבורכם זכוכית ההזזה למרפסת. זכוכית הזזה היא פתרון הצללה יוקרתי ומיוחד עבור סגירת מרפסת, המתאים לכל תנאי מזג האוויר ונראה מצויין. מדובר על פתרון בשיטת אקווריום, כלומר כזה המאפשר סגירה מוחלטת של המרפסת מכל צידיה, אך עדיין מאפשר צפייה בנוף

האקלים הישראלי הקיצוני המשתנה בעונות בין החום הכבד בקיץ והקור, הגשמים והרוחות בחורף מחייב פתרון מקורי ויחודי עבור רוב המרפסות בארץ. ללא פתרון זה רוב האנשים פשוט לא יוכלו לנצל את המרפסת שלהם בחודשי הקיץ והחורף.

 

זכוכיות הזזה למרפסת בבניין יוקרתי - מחיר החל מ 1500 שח למ"ר

 

הפתרון שכבש את העולם עכשיו גם כובש את ישראל - זכוכיות הזזה למרפסת

זכוכיות הזזה הן למעשה פתרון יעיל, קל לתחזוקה ובעל עמידות בכל מזג אוויר. זכוכית הזזה למרפסת מאפשרות לכם להנות מחלל סגור בכל עונות השנה. חלל הניתן לקירור, מיזוג, חימום והצללה.

זכוכיות הזזה למרפסת מגיעות במגוון גדלים ומאפשרות התאמה אישית לחלל שלכם ע"י מדידה מקצועית והתקנה מקצועית תוכלו להנות מסגירת מרפסת מלאה על ידי זכוכיות ההזזה פנורמיקה.

זכוכית הזזה למרפסת - מגנה על החלל ושומרת על הנוף

 

ממה עשויה זכוכית הזזה למרפסת?

זה פשוט! המוצר עשוי מזכוכית מחושלת 8 - 10 ממ כפולה הניתנת גם לצביעה במפעל על מנת לייצר הצללת אנטי סאן ומוטות אלומיניום המחוברות למסילות אלומיניום נגללת. מדובר על מוצר עמיד עם אחריות ל 5 שנים.

 

זכוכית הזזה למרפסת - עשויה מזכוכית 8 - 10 מ"מ ומוטות אלומיניום

 

למי מתאימה זכוכית הזזה למרפסת?

זכוכיות הזזה למרפסת מתאימות לכל מי שיש לו מרפסת מקורה והוא רוצה להנות מחלל סגור בחודשי הקיץ החמים והחרוף הסוער.

 

זכוכית הזזה למרפסת - זכוכית חזקה ועמידה בכל מזג אוייר

 

איך מתקינים זכוכיות הזזה במרפסת?

צוות התקנה מקצועי מגיע ומבצעה מדידות לאחר מכן מייצרים את גודל הזכוכיות בדיוק עבור גודל החלל שלכם. ניתן לסגור את המרפסת מהתקרה עד לרצפה או מהתקרה עד למעקה. ההתקנה מתבצעת בצורה מקצועית ע"י חומרים חזקים ועמידים שאינם מתכלים.

 

זכוכיות הזזה למרפסת מחיר?

מכיוון שמדובר על מוצר שניתן להתאים עבור חלל שלכם על פי מידות המחיר נעשה לפי מטר מרובע המחיר משתנה בין 1500 שח ל 2500 שח למטר מרובע.

 

נכתב ע"י צל וילון - פתרונות הצללה ופרגולות חשמליות

 


Comments

Popular posts from this blog

כיצד ניתן לבצע סגירת מרפסת שמש בעזרת פרגולה חשמלית?

פרגולה חשמלית כל מה שרצית לדעת